4 razloga zašto se odlučiti za Microsoft Office 365

Vjerojatno ste već čuli za Office 365, ali jeste li svjesni koliko njegove značajke i mogućnosti mogu poboljšati tijek rada, suradnje s vašim klijentima i učinkovitost u vašem poslovanju?

Ako ste se ikada pitali: “Koje su prednosti usluge Office 365”, došli ste na pravo mjesto.  Prenosimo 4 glavne prednosti sustava Office 365 koje će promijeniti način na koji vi i vaši zaposlenici (osobito oni udaljeni) radite.

1. Smanjeni troškovi softvera

Jedna od najvećih prednosti sustava Office 365 je ta što može pomoći vašem poslovanju da uštedite velike troškove na softveru. Kao softver koji se temelji na pretplati, plaćate softver koji stvarno koristite. Budući da neće svaki zaposlenik trebati istu razinu softvera na temelju svoje radne uloge ili sigurnosnih ovlasti, po potrebi možete kombinirati predviđene pakete.

Naprimjer, možete koristiti Business Premium ili Office 365 Enterprise E3 za svoje najvažnije korisnike kojima su potrebne dodatne mogućnosti, kao što su C-Suite rukovoditelji ili voditelji timova. Zatim, vaši zaposlenici mogu iskoristiti jeftiniji paket Office 365 Business Essentials – time štedite troškove za sve dodatne alate koje oni nikada neće trebati koristiti.

2. Napredne sigurnosne značajke

Zaštita podataka trebala bi biti prioritet svakog digitalno vođenog poslovanja. Jedna od glavnih prednosti posjedovanja softvera temeljenog na pretplati kao što je Office 365 Business Premium je ta da ćete, budući da se neprestano ažurira, uvijek imati najnoviju sigurnosnu zakrpu bez potrebe za ručnim ažuriranjem ili kupnjom dodataka.

Osim toga, ulaganjem u Business Premium verziju sustava Office 365, dobit ćete enkripciju pohranjenih podataka i podatka u prijenosu, obveznu multifaktorsku autentifikaciju za korisnike, smještaj podataka temeljen na vašoj lokacijii i zaštitu e-pošte od krađe identiteta putem Outlooka. Ove značajke i prednosti sustava Office 365 mogu vam pružiti miran san da će vaši podaci ostati sigurni, čak i kad im zaposlenici pristupaju s različitih lokacija i uređaja.

Microsoft office 365

3. Prednosti e-pošte za Office 365

Uz Outlook 365 za tvrtke, vaša e-pošta, kalendari i kontakt podaci automatski se sinkroniziraju tako da se najnovijim verzijama može pristupiti s bilo kojeg uređaja na koji se prijavite. Osim toga, svaku e-poštu možete prilagoditi stvaranjem prilagođenog formata, uključujući slike i korištenjem vlastite domene, te pohraniti sve e-poruke koje trebate imati pri ruci sa 100 GB prostora za pohranu.

S pojednostavljenim administrativnim centrom, Outlook 365 za tvrtke vam omogućuje postavljanje novih korisničkih računa e-pošte, vraćanje izbrisanih računa, stvaranje prilagođenih skripti i još mnogo toga s bilo koje lokacije. Vodeći sustav (u industriji) zaštite od zlonamjernog softvera i filtriranje neželjene pošte može vam pomoći u zaštiti vašeg poslovanja i njegovih zaposlenika od prijetnji putem e-pošte kao što su krađe identiteta kako bi vaše dragocjene informacije bile sigurne.

4. Mogućnosti pohrane i dijeljenja datoteka

Još jedna velika prednost sustava Office 365 za tvrtke su njegove mogućnosti pohrane i dijeljenja datoteka. S OneDriveom ćete moći pristupiti svim svojim datotekama bez obzira na koji ste uređaj prijavljeni, bilo da je to Windows, Mac ili mobilni uređaj. Također ćete moći sigurno dijeliti datoteke unutar i izvan svoje organizacije, što znači da će suradnici, kupci i klijenti podjednako moći pristupiti informacijama koje su im potrebne za nastavak poslovanja.

Zatim, uz SharePoint, možete dijeliti i upravljati dokumentima, datotekama i aplikacijama putem sigurnih portala kako biste poboljšali timski rad i suradnju. Bez obzira na to rade li dva udaljena zaposlenika zajedno na projektu ili šaljete sadržaj  klijentu za uređivanje i odobrenja, SharePoint kroz Office 365 to čini jednostavnim.

Postoji još jako puno prednosti koje možemo istaknuti vezano za Office 365, no o tome u nekom narednom članku. Ukoliko vas zanima više na ovu temu, javite nam se  – rado vam stojimo na raspolaganju.

Izvor: protectedtrust.com

U potrazi ste za stručnjakom za backup podataka, projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava vaše tvrtke?

Možemo vam ponuditi niz usluga koje se odnose na projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava, kao i backup pomoću Veeam aplikacije. Kontaktirajte nas putem broja telefona 091/4795-511 ili e-mail adrese info@akdamar.hr – naš stručni tim vam rado stoji na raspolaganju.

Odaberite podatke za usporedbu.
  • Fotografija
  • Šifra
  • Ocjena
  • Cijena
  • Zalihe
  • Raspoloživost
  • U košaricu
  • Kratki opis
  • Detaljni opis
  • Težina
  • Dimenzije
  • Dodatne informacije
Kliknite izvan za zatvaranje
Usporedite
1€ = 7.53450 kn