Uvjeti korištenja i kupovine

Općenito

Internetska stranica www.akdamar.hr  u vlasništvu je trgovačkog društva Akdamar d.o.o., Zagreb, II Trnava 9, OIB: 52618031570 

Svi materijali koji se nalaze na www.akdamar.hr internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo tvrtke Akdamar d.o.o, mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. Akdamar d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.akdamar.hr  kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam prodavatelj odnosi se na trgovačko društvo Akdamar d.o.o., Zagreb, II Trnava 9, OIB: 52618031570, MBS: 0474355, T: 091/4795-511, E: info@akdamar.hr, W: www.akdamar.hr , Društvo je upisano u Registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-07/7267-2. Temeljni kapital društva iznosi 20.000,00 kn.

Pojam Kupca odnose se i na: klasičnog potrošača: fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.akdamar.hr nastupa u svoje ime.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, da će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

Pristup na internetske stranice www.akdamar.hr. ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati ukloniti u najkraćem mogućem roku.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.akdamar.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.akdamar.hr  prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz www.akdamar.hr  koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. 

Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.akdamar.hr izraženbe su u kunama. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Troškovi dostave

Dostava se vrši putem GLS-a na adresu koju ste naveli prilikom kupnje (obratite pažnju da prilikom kupnje možete definirati adresu isporuke različitu od adrese koja će se naći na računu). Pošto se dostava vrši putem GLS-a isključivo unutar Republike Hrvatske sami trošak dostave je fiksni u iznosu od 50,00 hrk. Cijena dostave priopćava se kupcu prilikom kreiranja narudžbenice za sve proizvode unutar same košarice prije samog potvrđivanja narudžbe. Dostava za narudžbu iznad 1000,00 kn se ne plaća.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Uvjeti dostave

Robu (koja je dostupna na skladištu) dostavljamo u roku od 2 do 7 radnih dana.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Kada Prodavatelj  putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti vrijede za punoljetne i poslovno sposobne osobe s prebivalištem na teritoriju Republike Hrvatske. Naručivanjem i slanjem narudžbe u potpunosti pristajete na navedene uvjete.

Sve cijene su u kunama i s PDV-om. U slučaju pogrešno unesene cijene zadržavamo pravo izmjene uz prethodnu obavijest kupcu. Moguća su manja odstupanja u izgledu proizvoda u odnosu na njegovu sliku (trudili smo se u opisu proizvoda te razlike napomenuti).

On-line kupnja na našoj web stranici: popuniti kad se utvrdi procedura narudžbe

U našoj web trgovini moguće je pregledati i naručiti sve proizvode iz ponuđenog asortimana.Kupnju tj. narudžbu proizvoda možete obaviti kao registrirani ili neregistrirani kupac. Ukoliko se registrirate prije (ili u toku kupnje) omogućujete nam slanje našeg promotivnog pisma na vašu e-mail adresu sa najnovijim ponudama i pogodnostima koje nudimo našim klijentima.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Postupak narudžbe
  1. Nakon pregleda proizvoda ukucajte željenu količinu u prozorčić (količinu možete naknadno promijeniti) i kliknite na tekst «Dodaj u košaricu». Otvorit će vam dijalog na kojem možete obaviti ili nastaviti sa kupnjom. Kliknite na “Dovrši kupnju”.
  2. Ako želite promijeniti količinu nekog proizvoda unesite promjenu u prozorčić pokraj proizvoda u koloni «Količina» i kliknite ažuriraj košaricu.
  3. Ako ste završili s odabirom možete nastaviti dalje klikom na «Blagajna» ili ako želite dodati još neki proizvod kliknite na «Nastavi kupovinu» te odaberite novi proizvod i ponovite prva 2 koraka za svaki proizvod.
  4. Ukoliko želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na X s lijeve strane tog proizvoda i isti će nestati s popisa.
  5. Ukoliko imate kupon za dodatni popust, unesite kod u za to predviđen prozorčić.
  6. Nakon što se zadovoljni sadržajem Košarice kliknite na «Blagajna» kako bi ste nastavili s postupkom kupnje.
  7. Ukoliko ste se prije kupnje već registrirali, unesite vaše podatke (unos podataka u polja označena crvenom zvjezdicom je obavezan).
  8. Ukoliko se niste registrirali prije kupnje ili niste uopće registrirani korisnik, biti će vam ponuđene tri opcije za nastavak kupnje.
  9. Ukoliko ste registrirani izaberite prvu opciju i unesite svoje registracijske podatke. Ako se ne možete se sjetiti lozinke kliknite na «Zaboravljena lozinka» Nakon toga unesite svoje korisničko ime ili e mail te kliknite na «Pošalji lozinku». Nova lozinka će vam odmah biti poslana na vašu e mail adresu. Sada možete nastaviti s kupnjom.
  10. Ukoliko niste registrirani, a želite se registrirati, odaberite drugu opciju. Nakon postupka registracije nastavljate s kupnjom.
  11. Ukoliko želite obaviti kupnju a ne želite se registrirati odaberite treću opciju (u tom slučaju će te morati unijeti neke podatke o sebi ali oni neće biti sačuvani u našoj bazi podataka registriranih korisnike, već služe samo jednokratno za tu kupnju).
  12. Nakon provjere i unosa dodatnih podataka za račun, označite polje Adresa dostave ukoliko se ta adresa razlikuje od adrese koja treba biti na računu. Nakon toga unesite podatke o adresi dostave.
  13. Odaberite način dostave i način plaćanja. Na ponudi će vam biti automatski uračunati troškovi dostave. Plaćanje možete izvršiti na jedan od naših transakcijskih računa ili prilikom dostave. Račun za vašu narudžbu će vam biti dostavljen sa naručenim proizvodima.
  14. Još jedanput pogledajte cijelu ponudu na ekranu te upišite eventualne napomen na dnu ponude (npr. poželjno doba dana za isporuku ili nešto drugo).
  15. Kliknite na «Predaj narudžbu»
  16. Ovime je proces naručivanja završen. Na vašu e mail adresu će u roku 1 radnog dana doći službena ponuda po kojoj možete izvršiti uplatu na jedan od naših transakcijskih računa. Ukoliko neki od proizvoda nije trenutno dostupan, biti će te telefonski ili putem e-maila kontaktirani od strane naših djelatnika koji će vam pokušati pomoći preporukom zamjenskog proizvoda ili informacijom o dostupnosti nedostajućeg proizvoda.

Postupak registracije

Registracijom nam omogućavate da vam šaljemo obavijest o isteku licence.

Ukoliko imate problema s regitracijom ili kupovinom, molim vas da nas nazovete i potražite pomoć na mobitel 091 4795 511

Način plaćanja

Prilikom kupnje u našem web dućanu  možete izabrati između 2 načina plaćanja:

  1. Plaćanje po narudžbenici tj. ponudi internet bankarstvom, virmanom ili općom uplatnicom. Plaćate po ponudi koju ćete dobiti na vašu e-mail adresu, a ne prema ponudi koja će vam se prikazati na ekranu nakon obavljene kupnje, pošto je ponuda koju dobijete e-mailom provjerena i ažurirana prema stanju skladišta. Na ponudi će biti istaknuta i cijena dostave. Plaćanje izvršite na naš transakcijski račun u  Erste&Steiermärkische Bank d.d.  BAN: HR0524020061100499955 i nakon vidljive uplate na izvodu proizvode šaljemo GLS-om  u roku pet radnih dana.
  2. Gotovinsko plaćanje tj. plaćanje pouzećem kada plaćate poštaru prilikom same dostave. Napomena: prilikom plaćanja pouzećem proizvode šaljemo odmah po zaprimanju narudžbe, a vodite računa da GLS  može naplatiti i uslugu preuzimanja novca.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.

Rok od 15 dana počinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok počinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 15 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 15 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.

Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može ispuniti i poslati na mail adresu info@akdamar.hr (e-mail adresa) ili poštom na adresu prodavatelja Akdamar d.o.o. II Trnava 9, 10 040 Zagreb. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkim putem.

Povrat novca

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 15 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. 

Robu vratite osobno ili poštom na dokaziv način na adresu Akdamar d.o.o. II Trnava 9,10040 Zagreb (naziv poslovanja, adresa). Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama u našem skladištu.

Pravo na povrat novca korisnik stječe i ukoliko ne želi zamjenski proizvod, a roba nije isporučena u skladu sa narudžbom, isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama, ako je došlo do oštećenja prilikom isporuke i ako se sumnja u zdravstvenu ispravnost proizvoda.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Ako je kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimka ili video snimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;

Zabrana plaćanja unaprijed

Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima, izričito priznanje duga itd.

Ova zabrana ne odnosi se samo na plaćanje trgovcu nego i trećim stranama.

Obavijest o jednostranom raskidu ugovora

  • Za: Akdamar d.o.o., Zagreb, II Trnava 9
  • Ovime Vas izvješćujemo(o) da želim/želimo raskinuti ugovor,
  • Datum zaključenja ugovora
  • Ime(na) potrošača (*)
  • Adresa/e potrošača (*)
  • Datum (*)
  • (*) Popunjava(ju) potrošač(i) kada koristi/e ovaj obrazac za jednostrani raskid ugovora.
  • Potvrda primitka informacija
  • Potpis potrošača

Odgovornost za materijalne nedostatke / Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupca da nas kontaktira kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije ne uvažavaju.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@akdamar.hr ili poštom na adresu prodavatelja: Akdamar d.o.o. II Trnava 9, 10040 Zagreb, sa naznakom Reklamacija. U slučaju nemogućnosti dostave pisanog oblika, reklamaciju prijaviti telefonskim putem na broj telefona : +385914795511. Reklamacija treba sadržavati : a) naziv artikla, b) kratak opis reklamacije, d) broj artikala na koje se odnosi reklamacija.

Dostavljene reklamacije bit će obrađene u što kraćem vremenskom periodu. Također radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, Kupci se mole da u prigovoru navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • ako roba nije isporučena u skladu sa narudžbom
  • ako isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko prilikom isporuke primatelj ustanovi oštećenje pošiljke, dužan je izraditi zapisnik o stanju robe u pošiljci, koji ovjeravaju zajednički primatelj i vozač, te takav dokument može biti temelj za naknadu štete.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, te zamjenu proizvoda.

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će dakle u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije, te vratiti robu na trošak Kupca.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan, te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom  u cijelosti snosi Prodavatelj.

U slučaju da Kupac odluči zamijeniti ispravan proizvod, Prodavatelj će izvršiti zamjenu ako je proizvod neoštećen, nekorišten ili mu na bilo koji drugi način nije umanjena vrijednost. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata i ponovnog slanja robe.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja djeluju u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori).

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjima od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) sastavni su dio ugovora.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.akdamar.hr

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici www.akdamar.hr  kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa uredbom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti

Korisnički podaci kupaca pohranjuju se na web dućanu u slučaju registriranih kupaca. Ukoliko u budućnosti želite mijenjati i brisati svoje korisničke podatke (uključujući i vaše komentare / recenzije proizvoda), molimo da kupovinu obavljate kao registrirani kupac. Registracija se vrši na stranici Moj račun.

Ukoliko ste dosadašnje kupovine obavili kao neregistrirani kupac, te želite ispis informacija o vašim dosadašnjim narudžbama, molimo da nas kontaktirate na sljedeći način: info@akdamr.hr , tel: +385914795511 (e-mail adresa, broj telefona).

Ukoliko želite zadržati vaš korisnički račun, ali želite da uklonimo vaš komentar / recenziju, molimo da nas kontaktirate na sljedeći način:_ info@akdamr.hr , tel: +385914795511 (e-mail adresa, broj telefona).

Također svaki registrirani korisnik sa svoje nadzorne ploče može pregledavati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, a kupac nije u mogućnosti sam promijeniti i ažurirati podatke dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu info@akdamar.hr  U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, a da nije u mogućnosti sam otkazati pohranu podataka i iste izbrisati mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu info@akdamar.hr 

Kolačići

Naša web stranica www.akdamar.hr   koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na uporabu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić (eng. cookies) je skup informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Svrha kolačića je u pravilu pohranjivanje tj. spremanje nekih vaših postavki, samoh postavki za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Osim jednostavnih informacija, kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu. Iako radnje pohrane i slanja kolačića Vama nisu vidljive njih je moguće kroz postavke internetskog preglednika izbrisati ili postaviti automatsko prihvaćanje ili odbijanje kolačića.

Ovom praksom se trenutno služi preko 90% internetskih stranica te se prije pohrane kolačića prema direktivi Europske unije mora zatražiti Vaš pristanak.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Koje vrste kolačića postoje?

Postoje dvije vrste kolačića a to su privremeni i trajni kolačići.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su trajni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Kolačići prve i treće strane?

Kolačići prve strane dolaze od strane internetske stranice koju pregledavate, a prema vrsti mogu biti privremeni ili stalni. Njihova svrha je pohrana podataka korisnika kada ponovno posjeti stranicu.

Kolačići treće strane dolaze s drugih web mjesta poput oglašivačkih platformi te je najčešća namjena u marketinške svrhe.

Na www.akdamar.hr  koristimo kolačiće kako bi korisnicima pružili što kvalitetnije korisničko iskustvo!

Odaberite podatke za usporedbu.
  • Fotografija
  • Šifra
  • Ocjena
  • Cijena
  • Zalihe
  • Raspoloživost
  • U košaricu
  • Kratki opis
  • Detaljni opis
  • Težina
  • Dimenzije
  • Dodatne informacije
Kliknite izvan za zatvaranje
Usporedite
1€ = 7.53450 kn