Zaposlenici sve više rade od kuće i na udaljenim lokacijama kao način da budu fleksibilniji s radnim vremenom. Ovaj trend sugerira da organizacije trebaju fleksibilan pristup za povezivanje i suradnju između različitih timova.
SaaS okruženja prirodan su ishod poslovanja tvrtki koje trebaju surađivati neovisno o lokaciji i biti produktivne. Cloud je najbolji način za to jer se zaposlenici mogu prijaviti na e-poštu, dokumente, proračunske tablice i druge aplikacije s jednom prijavom, bez obzira na to gdje se nalaze.
Microsoft i Google su dva vodeća dostupna igrača kada je riječ o paketima za produktivnost malih poduzeća. Oba nude sjajna rješenja za ono što vi i vaš tim radite svaki dan, uključujući e-poštu, pohranu u oblaku te kreiranje i dijeljenje različitih vrsta dokumenata.
Microsoft 365 i Google Workspace nude mogućnost interakcije temeljenu na oblaku, kao i rješenja za produktivnost koja zadovoljavaju ovu potrebu.
Kako odabrati koji je bolji za vas?
Oba servisa nude slične usluge i preklapaju se u mnogočemu, no kako odabrati koji je servis bolji za vaše potrebe.
Google Workspace daje prednost funkciji u odnosu na formu. To ponekad može značiti da njegov dizajn nije tako privlačan kao Microsoftov. Također, ako prije niste koristili Microsoftovo sučelje, Google Workspace je lakše naučiti nego Microsoft 365, dok se Microsoft 365 oslanja na softver koji mnogi poslovni korisnici koriste godinama i poznat je svim korisnicima Windowsa. To se posebno odnosi na verzije programa PowerPoint, Excel, Word i Excel za stolna računala. Verzije mobilne aplikacije i preglednika jednostavnije su i ističu bitne alate. Aplikacijama Google Workspace nedostaju neke od naprednijih značajki koje ćete pronaći u Microsoft Wordu i Excelu.
Iz istog razloga, redoviti korisnici možda će više voljeti Microsoftove aplikacije s više ponuđenih opcija od Google Workspace-a.
Koje dodatne prednosti Microsoft 365 paketa alata možemo istaknuti?
Nadalje, Microsoft 365 ima i više prostora za pohranu na osnovnom paketu (1 TB) od Google Workspacea (30 GB), ima napredne sigurnosne alate i pregršt mogućnosti kao što su pohrana u oblaku do 1 TB, OneDrive i videokonferenciju s 300 sudionika. Također, web i mobilne verzije za Outlook, Word Excel, PowerPoint, Microsoft Teams, Exchange i Sharepoint.
Standardni Microsoft office 365 paket omogućava dodavanje aplikacija za stolna računala s vrhunskim značajkama ili dodatnih aplikacija (Access, Publisher)
Business Premium paket omogućit će vam naprednu zaštitu od cyber prijetnji, krađe identiteta, zaštitu od ransomwarea, upravljanje uređajima i sigurnost. Također dobivate vrhunsku podršku za administraciju, informacijsku tehnologiju i naplatu.
Outlook je u konkurenciji s Gmailom očiti pobjednik u poslovnoj e-pošti. Lakši je za korištenje za male tvrtke i ima više prostora za pohranu poštanskih sandučića. To vam omogućuje davanje naprednih ovlasti korisnicima, što je bitno ako administratori upravljaju s više kalendara i rezervacijskih sustava.
Jednostavno je kreirati račune e-pošte na svojoj domeni pomoću programa Outlook te sinkronizirati i upravljati poštom s više uređaja. Outlookove poslovne značajke i Microsoftova sigurnost nadmašuju Google i Gmail.
Outlook nudi napredno rukovanje e-poštom, automatizaciju koja štedi vrijeme i mnoge druge integracije s trećim aplikacijama.
Još nekoliko prednosti Microsoft 365 aplikacija koje vrijedi istaknuti
Prednost Microsofta 365 u suradnji leži u njegovoj širokoj upotrebi u poslovnom svijetu. Korisnici Microsoft office 365 paketa alata mogu slati Word dokumente, Excel proračunske tablice i PowerPoint prezentacije međusobno jedni drugima i klijentima, te biti sigurni da će ih drugi moći uredno otvoriti i uređivati.
Microsoft 365 nudi i napredne značajke, uključujući ugrađene AI usluge koje korisnicima pomažu u kreiranju naprednijih dokumenata.
Međutim, sve se svodi na vaše želje i način na koji vaš tim radi. Stoga je naš zaključak da sami trebate provjeriti obje mogućnosti i sukladno vašim dojmovima donijeti odluku.
Izvor članka: businesstechweekly.com
U potrazi ste za tvrtkom koja vam može osigurati najam IT opreme, backup podataka, projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava vašeg poduzeća?
Možemo vam ponuditi niz usluga koje se odnose na najam IT opreme, projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava, kao i backup pomoću Veeam aplikacije. Kontaktirajte nas putem broja telefona 091/4795-511 ili e-mail adrese info@akdamar.hr – naš stručni tim vam rado stoji na raspolaganju.