Sistemska administracija na daljinu uz pomoć Teamviewer aplikacije

Daljinska podrška obično se koristi za rješavanje IT problema i pružanje tvrtkama boljeg pristupa zaposlenicima, sustavima i određenim uređajima. Sposobnost pružanja daljinske podrške posebno je korisna kada je u pitanju maloprodajna industrija koja ovisi o radnom vremenu kako bi zadržala visoku dobit i zadovoljne kupce.

Rješenje za daljinsku podršku kao što je TeamViewer može se koristiti za podršku POS sustavima, CRM-u, sustavima za upravljanje inventarom, digitalnim zaslonima, kioscima itd. 

Evo šest načina na koje vaše poslovanje može rasti širenjem dosega na maloprodajni prostor:

Štedi vrijeme

Razmislite o tome koliko vremena provodite vozeći se do klijenta kako biste riješili problem. Ili, ako nudite korisničku podršku temeljenu na telefonu ili e-pošti, koliko je vremena potrebno da korisniku objasnite koji gumb kliknuti ili kako riješiti problem za koji vam je potrebno samo nekoliko sekundi da to učinite osobno.

Daljinska podrška ublažava te bolne točke i štedi vam brojne sate svaki tjedan dopuštajući vam da koristite računalo klijenta kao da ste direktno ispred njega.

A budući da je 78% korisnika odustalo od transakcije zbog loše usluge, brzina usluge očito je glavni problem podrške. S funkcijom daljinske podrške možete ubrzati usluge i osigurati da pritom ne izgubite vrijedne kupce.

Ako kupcu pokažete što radite da biste riješili problem, sljedeći put će ga možda moći sami riješiti – čime ćete uštedjeti vrijeme kako bi se mogli vratiti prodaji.

Povećava profit

Budući da možete uštedjeti vrijeme i povećati zadovoljstvo kupaca, možete usmjeriti više vremena i energije zadacima koji donose prihod i pridobijanju kupaca.

TeamViewer radi na bilo kojoj platformi tako da ne morate trošiti novac na obuku tehničara za specijaliziranu opremu. Mogu koristiti TeamViewer na bilo kojem uređaju – bilo da je to računalo ili mobilni uređaj. To u konačnici povećava vašu zaradu i doprinosi konačnom rezultatu.

Uklanja gnjavažu

Razmislite o tome kolika je samo gnjavaža za trgovca na malo zakazati termin ili provesti sate na telefonu s podrškom, samo da bi riješio jednostavan problem kada treba obaviti prodaju.

Daljinska podrška omogućuje vam preuzimanje kontrole i olakšava stvari na strani korisnika. Jednim klikom gumba mogu vam dati do znanja da im je potrebna pomoć, a vi možete odmah riješiti problem kako ne bi razočarali klijenta.

Sistemska administracija

Proširuje doseg

Ako ste prisiljeni ponuditi osobnu podršku trgovcima, automatski ograničavate svoje tržište na područja koja su u blizini. S podrškom na daljinu više niste geografski ograničeni na lokaciju i možete pomoći klijentima, bez obzira žive li 5 km ili 500 km dalje.

TeamViewer podržava 30 jezika i radi u okruženjima niske propusnosti tako da gotovo nema ograničenja u tome kako možete razvijati svoje poslovanje.

Promiče prevenciju

Daljinska podrška može se pružiti čak i kada nema nikoga ispred uređaja, tako da možete proaktivno provoditi brze provjere IT infrastrukture svojih klijenata, uvjeriti se da sve ispravno funkcionira i spriječiti da se u budućnosti dogode veći problemi.

Iako možete puno saznati provođenjem aktivnog nadzora ili samo povremenim zavirivanjem u klijentovo računalo i istraživanjem problema iz prve ruke, ponekad ste učinkoviti onoliko koliko vam to kupac dopusti.

Potaknite trgovce da budu aktivni sudionici i postavljaju pitanja. Ne samo da im to pomaže da učinkovitije koriste svoje sustave, već vam daje uvide koji su vam potrebni da ponudite odgovarajuću podršku.

Prioritet daje sigurnosti

Živimo u čudnom dobu u kojem je kibernetička sigurnost nedvojbeno jednako važna – ako ne i važnija – kao i fizička sigurnost.

TeamViewer nudi sigurnost vojne razine koja maloprodajnim klijentima (industrija platnih kartica) osigurava PCI kompatibilnost s end-to-end enkripcijom, plus značajke poput white-listi koji vam omogućuju da odredite tko može pristupiti kojem uređaju.

Ako ste jedina osoba koja podržava POS sustav vaših maloprodajnih kupaca, vaš je uređaj jedini na popisu dopuštenih uređaja. Toliko je jednostavno.

Dok krađa u trgovinama ima ograničenja u pogledu količine štete koju može napraviti, kibernetički napad potencijalno bi mogao pokopati tvrtku u godinama koje dolaze. Imajući to na umu, važno je da sigurnost bude prioritet u svemu što radite. Nikada ne izlažite klijenta većem riziku nego što je potrebno i surađujte s njim kako biste uspostavili sigurnije veze i navike.

Ključni benefiti

Izvor članka: TeamViewer.com

U potrazi ste za tvrtkom koja vam može osigurati najam IT opreme, backup podataka, projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava vašeg poduzeća?

Možemo vam ponuditi niz usluga koje se odnose na najam IT opreme, projektiranje računalne mreže i održavanje IT sustava, kao i backup pomoću Veeam aplikacije. Kontaktirajte nas putem broja telefona 091/4795-511 ili e-mail adrese info@akdamar.hr – naš stručni tim vam rado stoji na raspolaganju.

Odaberite podatke za usporedbu.
  • Fotografija
  • Šifra
  • Ocjena
  • Cijena
  • Zalihe
  • Raspoloživost
  • U košaricu
  • Kratki opis
  • Detaljni opis
  • Težina
  • Dimenzije
  • Dodatne informacije
Kliknite izvan za zatvaranje
Usporedite
1€ = 7.53450 kn